همکاری با اینفلوئنسرها، استفاده درست از هشتگ و گسترش ارتباط با مخاطبین چه تاثیری در اینستاگرام مارکتینگ کسب و کار شما می تواند داشته باشد؟

همکاری با اینفلوئنسرها، استفاده درست از هشتگ و گسترش ارتباط با مخاطبین چه تاثیری در اینستاگرام مارکتینگ کسب و کار شما می تواند داشته باشد؟، با ما همراه باشید تا به بررسی تاثیر همکاری با اینفلوئنسرها، استفاده درست از هشتگ و گسترش ارتباط با مخاطبین بر اینستاگرام مارکتینگ بپردازیم. لطفا تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

همکاری با اینفلوئنسرها

پس از آنکه به اصطلاح «روی غلتک» افتادید، می‌توانید از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ رشد سریع‌تری داشته باشید. اما حتما قبل از صرف هزینه در این راه مطمئن شوید برنامه بلندمدت خود را می‌دانید و برای مدیریت تعداد مخاطب بیشتر آماده هستید.

در ادامه سعی کنید با اینفلوئنسرهایی همکاری کنید که مخاطب هدفشان به مخاطب هدف صفحه شما نزدیک است تا بتوانید بیشترین بازدهی ممکن را داشته باشید. در مجموع همکاری با اینفلوئنسرها فرصتی بسیار خوب برای رشد سریع‌تر است، اما لازم است این قدم را با دقت بسیار زیادی بردارید.

استفاده بهینه از هشتگ

استفاده درست از هشتگ‌ها، راهی رایگان و مناسب برای دیده شدن بیشتر پست‌های شما است. با راه‌اندازی طوفان فکری با دیگر اعضای تیمتان و یا تحلیل پست‌های موفق صفحه‌های رقیب یا هم موضوع خود، سعی کنید بهترین هشتگ‌ ایرانی و خارجی را پیدا کنید و آن‌ها را به کار بگیرید.

البته این را هم در نظر بگیرید که نباید در استفاده از هشتگ‌ها زیاده‌روی کنید. سعی کنید رویه طبیعی اما موثری داشته باشید. مثلا استفاده از تعداد زیادی هشتگ پای کپشن‌ها احتمالا ظاهر پست شما را کمی نامناسب خواهد کرد. بررسی‌ها sproutsocial نشان می‌دهد، اکانت‌های بیزینسی معمولا در هر پست خود به صورت میانگین از ۲.۵ هشتگ استفاده می‌کنند.

بنابراین به نظر می‌رسد بازه تعداد طلایی هشتگ‌ها برای اکانت‌های بیزنسی بین یک تا چهار هشتگ به ازای هر پست است. استفاده از این تعداد هشتگ هم کارآمد و معقول است هم باعث نامناسب شدن ظاهر کپشن پست‌هایتان نمی‌شود.

گسترش ارتباط با مخاطبان

آخرین نکته به نوعی تاکید بیشتر روی حرف‌هایی است که در طول این مقاله جسته و گریخته به آن‌ها اشاره کردیم. در نهایت اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است. درست مثل خیابانی است که همه آدم‌ها وسطش ایستاده‌اند و دارند فریاد می‌زنند. شما باید بتوانید با پیدا کردن هم‌صداها و دوستان بیشتر، صدای بلندتری برای شنیده شدن بسازید.

بنابراین محتوایی را تولید کنید که مخاطب شما با آن درگیر می‌شود و برای شما کامنت می‌نویسد. از طریق تولید محتوای باکیفیت با مخاطبان تعامل جدی‌تری برقرار کنید. علاوه بر آن سعی کنید  با همکاران خود نیز در این فضا تعامل داشته باشید تا بتوانید هم افزایی بیشتری را انجام دهید. در یک کلام، برای ارتباطات خود در این فضا وقت و انرژی مناسبی را اختصاص دهید.