روش‌های مناسب برای تبدیل دنبال‌کنندگان اینستاگرام به مشتری را پیدا کنید

روش‌های مناسب برای تبدیل دنبال‌کنندگان اینستاگرام به مشتری، پس از آنکه موفق شدید تعدادی دنبال‌کننده وفادار را جذب صفحه خود کنید، می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف آن‌ها را به مشتریان خود تبدیل کنید. در ادامه چند روش متداول برای انجام این کار را مورد بررسی قرار می‌دهیم. ترفندهای زیادی برای موفقیت در اینستاگرام وجود دارند. انتشار منظم محتوای باکیفیت، تعامل داشتن با کاربرها، پاسخ دادن سریع و مودبانه در دایرکت و کامنت، استفاده از تمام امکانات اینستاگرام (IGTV و استوری در کنار پست) و استفاده از موشن گرافیک و اینفوگرافیک از جمله راه‌هایی هستند که باعث می‌شوند سریع‌تر در اینستاگرام موفق شوید. در ادامه این مقاله ما قصد داریم به شما روش هایی را آموزش دهیم که با انجام آنها بتوانید فالوورهای خود را تبدیل به مشتری کسب و کار خود کنید. این مطلب را از دست ندهید.

پیشنهادات ویژه

تخفیف‌ها و ارائه پیشنهادات ویژه اختصاصی به دنبال‌کنندگان اینستاگرام یک راه بسیار جذاب برای تبدیل کردن دنبال‌کنندگان به مشتری است. بررسی کنید که مخاطبان شما چه نیازی دارند و بر اساس همان نیاز پیشنهاد ویژه خود را طراحی کنید. همچنین تاریخ انقضای مناسبی را برای پیشنهاد خود در نظر بگیرید تا کاربران به تصمیم‌گیری سریع‌تر تشویق کنید.

برگزاری مسابقه

چه راهکاری بهتر از اینکه به مخاطب خود اجازه دهید به صورت رایگان محصول شما را در اختیار داشته باشد و آن را امتحان کند؟ مسابقه جذابی را طراحی کنید و به قید قرعه به دنبال کنندگان خود به عنوان جایزه محصول یا خدمات خود را هدیه کنید.

خیریه و مسئولیت اجتماعی

براساس مطالعات مختلف، بسیاری از مردم انتظار دارند که برندها در کارهای خیریه نیز مشارکت کنند. انجام چنین کارهایی در حوزه مسئولیت اجتماعی به برندها کمک می‌کند تا ارتباط عمیق‌تری با مخاطبان خود داشته باشند و احتمالا مخاطبانشان نیز نسبت به آن‌ها حس وفاداری بیشتری پیدا کنند.

تیزرهای تبلیغاتی

اینستاگرامبستری بسیار مناسب برای رونمایی از محصولات و برنامه‌های هیجان‌انگیزی است که در آینده نه چندان دور رونمایی می‌شوند. هرچند که نباید با تبلیغات بیش از اندازه مخاطبان خود را خسته کنید، اما انتشار چند تصویر یا ویدیو هیجان انگیز می‌تواند به آگاهی برند شما و تبدیل مخاطبان بیشتری به مشتری موثر باشد.پ

برنامه‌های لایو

لایو یا همان پخش زنده امکان بسیار خوبی است که فرصت برقراری ارتباطی عمیق‌تر و نزدیک‌تر را با مخاطبانتان فراهم کرده است. می‌توانید از این فرصت برای گفت و گوی مستقیم با مخاطبان خود و یا پخش زنده رویدادهای مختلف کسب و کار خود استفاده کنید تا در نهایت مخاطبان بیشتری به استفاده از محصولات و خدمات شما ترقیب شوند.